SAGiE

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Saga - 9 oktober 2015 18:13

Helluuh, har filmat och redigerat en ny video idag så jag slipper göra det imorgon.
För imorgon så kommer jag åka på gymnasiemässa med Evelina så det blir lättare att välja gymnasium även om jag är ganska säker på
mina val redan nu.

Iallafall, jag gjorde en liten haul på had jag köpte på ichicon, i Polen och vad jag fick från Turkiet.
Jag gillar inte att spela in haulvideos men eftersom någon här frågade
efter det gjorde jag det ändå!

Åh, det känns skönt att vara på rätt spår med bloggen och youtube igen!
Ska försöka filma en till video imorgon innan jag åker som kommer upp någon gång nästa vecka.

Men nu ska jag äta så vi hörs imorgon!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards