SAGiE

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Saga - 17 oktober 2015 22:56

Helluuh, kom nyss hem från spökrundan jag var med på idag!
Jag förväntade mig att det skulle vara iskallt men det var jätteskönt!
Första delen var jättetråkig men sen hämtade Evelina mig så vi kunde skrämma barn
tillsammans sista stunden och då blev det
iallafall kul!

Mamma fyller år imorgon så jag ska stiga upp jättetidigt eftersom jag måste åka till
drillen vid 09:30
också.

Nu ska jag göra varm choklad och sen kolla på anime ^^

Av Saga - 17 oktober 2015 11:45

Helluuh, idag är det som sagt spökrundan så jag ska snart fixa iordning mig!
Ikväll ska jag sminka Evelina också då det här ska bli jättekul! ^^
Jag visste att jag inte kunde redigera någon video idag så jag fick lägga upp en video från lite
bilder och videos från Polen som finns uppe
på min
youtubekanal nu!

Jag kommer förmodligen blogga senare idag och lägga
upp lite bilder osv.
Men nu ska jag städa lite så jag kan börja filma (för jag kommer att
filma zombiesminkningen)

Frågan är bara vad jag ska ha på mig för kläder!
Det kommer vara iskallt och vi ska helst ha vita kläder som man kan hälla fakeblod på!
Jag kanske kan ha ett vitt linne (med varmare kläder under) och en kofta?

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards