SAGiE

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Saga - 10 oktober 2015 21:19

Helluuh, testade min peruk jag köpte på
ichicon förut, men jag ska nog klippa den lite.
Om jag gör det kommer det förmodligen en video på det!
Jag gillar faktiskt den väldigt mycket, och när den är stylad blir den säkert
hur snygg som helst!

Och när den är klippt ska jag ta bilder med kameran istället för iPaden xD

Av Saga - 10 oktober 2015 17:36

Helluuuh, kom nyss hem från gymnasiemässan och är glad att jag åkte in på det
för nu blir det nog lättare att välja.
Enda nackdelen är att man fick provsmaka så mycket godis att jag var spyfärdig
efterråt xD
Men jag vill iallafall gå en stylistlinje, frisörlinje eller musiklinje.

Musiken är mitt absolut största intresse i
livet så det hade varit så himla kul att jobba med det!
Och älskar att hålla på med smink och hår också så ja, vi får se hur det går.
Frisör är ju lättast att få jobb på iallafall.

Eftersom jag kommer flytta när jag börjar gymnasiet så har jag redan börjat fundera på
inredning osv.
Då får jag ju chansen att börja om allt från början och få mitt drömrum t.ex

Men jag måste spara till en dator också så jag kan redigera videos osv.
För tror inte Melvin uppskattar om jag ska låna hans varje helg när jag åker hit igen xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards