SAGiE

Alla inlägg den 26 december 2016

Av Saga - 26 december 2016 18:16

Helluuh, idag kom min julvideo upp så hoppas ni kommer tycka om den ^^

Idag kände jag för att sitta och skriva igen, har inte skrivit berättelser på jättelänge så kände

plöstligt att jag vill börja igen!

Så ja, nu ska lägga en del tid på det igen cx


Jag fick en bok i julklapp som jag tänkte börja läsa ikväl!

Minns inte riktigt vad den heter men jag kanske i framtiden skriver lite va jag tyckte om den!

Dessutom skulle jag få pengar till en bok till av min mormor så jag

ska leta efter någon som verkar spännande ^^

Och nu när jag ändå pratar om böcker, jag är så himla taggad på ''Mellody Looh, förvandlingen'' för

de första 2 böckerna älskar jag verkligen ^^


Sen ska jag skriva klart några låtar som jag ska arbeta lite med på mina sånglektioner! 

Vi bestämde oss för att arbeta med lite egna låtar då jag vill fokusera mycket på dem låtarna i framtiden!


Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards