SAGiE

Alla inlägg den 13 december 2016

Av Saga - 13 december 2016 22:45

 Helluuh, imovie fungerar typ som vanligt igen, jag fick upp en ny video igår och filmade en ''Misa cosplay sminkning'' idag!

Dock sög ljuset så har ljusat upp i efterhand vilket blev lite sådär!

Men ja, den kommer nog upp nästa vecka om inte tidigare!

Det närmar sig jul så jag ska försöka att göra julvideos nu innan det är försent!

Dessutom ska jag försöka att göra outfitvideos när jag får tillfälle för det!

På julafton planerar jag att precis som förra året göra en ''Min julafton'' video så det blir lite som en vlogg.

Tyckte personligen det är mysig att se sådana videos!

Brukar alltid kolla på t.ex ''Moa murderess julspecial'' eller vad den heter några veckor innan jul då den videon är mysig och jag äskar Moa Murderess!


Imorgon är det julkonsert med kulturskolan och det ska bli jättekul!

Jag ska ha min röda lolitaklänning så jag har klippt luggen idag då jag inte har något peruk som passar till klänningen!

Ska se om någon kan filma med min kamera också! Isåfall så kommer det upp en video från när jag spelar på  julkonserten också!


Nu när det ändå är jultema på inlägget tänkte jag säga min åsikt om årets julkalender!

Tycker den är jättemysig och att man får julkänslor av den så det känns jättebra!

Förra årets kollade jag endast 2 avsnitt av då jag tyckte den var otroligt tråkig!

Är så glad att det är en mycket bättre detta året!

För det känns inte riktigt som jul om man inte tittar på julkalendern c:

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards