SAGiE

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Saga - 20 december 2016 22:13

Helluuh, mitt liv har varit stressigt samtidigt som jag inte mått bra så har varit lite oaktiv hela månaden...
Men iallafall! Jag var och såg Idol-finalisterna i söndags och blev så glad!

Älskar Charlie och han är bara helt underbar. Han var verkligen jättetrevlig i verkligheten också! ^^
Rebecca var också jättetrevlig och hon och Charlie pratade med mig lite snabbt där!
Det var verkligen jättekul \^-^/

Jag har höjt min dos medicin och det har verkligen påverkat mitt mående.
Mår alltid dåligt första veckorna så idag har jag mest mått skit och velat dö...
Men det blir nog bättre med tiden!

Imorgon är sista dagen innan jullovet så det blir lite julklappar också ^^
Har slagit in julklappar i över 2 timmar idag så får verkligen inte glömma de som jag har till Ebba och David!

På lördag är det julafton och då ska jag filma en "Min julafton 2016"
Är taggad inför det ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards