SAGiE

Alla inlägg den 12 december 2016

Av Saga - 12 december 2016 16:38

Helluuh, spenderade en halvtimme på att filma en video, 2 timmar på att redigera och sen skulle jag spara men då hade inte riktigt videon sparats i datorn så fick göra om allt och nu vill det inte fungera alls...

Kommer jag in på videon igen så måste jag redigera den från början igen...

Orkar bara inte med det här...

Mina 3 senaste videos har blivit borttagna av liknande anledningar...

Är så trött på när imovie blir sånt T_T

Förhoppningvis blir det inte likadant när jag filmat mina andra videos jag planerat!


Iallafall, jag har nyss nått 100 prenumeranter (Har 102 nu)

Mina videos är inte så bra och jag är inte jätteaktiv men tack för att ni prenumerar (Ni som gör det) <3

Blir jätteglad för era positiva kommentarer också!


Idag var jag hemma från skolan pga. mitt mående men jag hoppas på att kunna gå till skolan imorgon.

Dock är det lucia, jag har knappt varit med och övat och dessutom så lär jag svimma av alla ljus så jag ska

se om det är möjligt att jag inte är med på den!

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards