SAGiE

Alla inlägg den 9 december 2016

Av Saga - 9 december 2016 14:49



Helluuh, har börjat tänka på hur kort tid utav året som faktiskt är kvar...

Känns som att det nyss var nyårsafton och nu är det redan december...

Jag känner att jag ska försöka ta tag i mitt liv trots hur jag mår!

Ska försöka lägga mer tid på att filma och redigera videos för har varit så dålig på det hela året!
Tänkte filma en video imorgon så vi får se hur det går med det!
Den förra videon jag gjorde vill inte sparas så den har jag gett upp på...

Men jag tänker att jag får göra allt jag kan för att det ska fungera nu!


Det närmar sig jul vilket känns jättebra!

Jag tycker julen är så otroligt mysig och ska försöka göra lite julvideos i år.

Sen i Janurari kommer första avsnittet av Fuuka ju så det ser jag också fram emot.

Jag ska göra allt jag kan för att resten av detta året blir bra och hoppas på att nästa blir ännu bättre! 



 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards