SAGiE

Alla inlägg den 24 november 2016

Av Saga - 24 november 2016 11:31





Helluuh, som jag nämnt tidigare ska det ju komma en anime till Fuuka och jag är så taggad \^-^/

Jag tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg om mina förväntningar inför animen.

Självklart har jag höga förväntningar om musiken  med tanke på att det är en musikanime och den har jag varit

exalterad över sedan jag började läsa mangan.

Just nu går det lite segt i mangan så om det inte fixar sig snart hoppas jag även att animen tar slut när första Fuuka

inte längre är med i bilden (Alltså typ tills innan bandet byter namn)

Iallafall att en första säsong slutar där!

Jag hoppas det händer mer i mangan så man kan göra en andra säsong efter det också!


Det känns som att animen kommer bli hur bra som helst om den följer vad som händer i mangan eller ändrar de få saker som är negativt!

Jag är iallafall jättetaggad ^^

    

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards