SAGiE

Alla inlägg den 4 november 2016

Av Saga - 4 november 2016 19:21

Helluuh, nu börjar ju helgen vilket betyder att höstlovet slutar.
Imorgon ska jag antingen träffa Ebba och sedan åka tillbaka till Öland, eller stanna här under dagen och hitta på något.
Jag planerar att kanske baka något och leta efter mitt skissblock som är borta xD
Ska även försöka att filma och redigera en video också!
Sen ska jag försöka orka att lägga in engelsk text på mina framtida videos jag pratar i.
Mer än hälften utav de som tittar på min kanal kan inte svenska så det är nog bäst så!

Btw. DEADLOCKEDs nya låt too late har ju precis släppts och den är såå bra!
Skulle vara jättekul om ni lyssnar på den för jag vet att dem skulle uppskatta det jättemycket!

Jag älskar deras musik och hoppas att jag i framtiden kommer få träffa dem och se bandet spela live.

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards