SAGiE

Alla inlägg den 2 november 2016

Av Saga - 2 november 2016 22:31

Helluuh, jag håller på att bli sjuk igen och har därför mest kollat på anime och druckit te...
Dessutom vill jag sova typ hela tiden för att slippa tänka på t.ex hur ont i halsen jag har.

Jag har sett klart 2 animes hittills detta lovet och nu har jag börjat kolla på detective conan!
När jag var mindre läste jag lite av mangan och tyckte den var ganska bra så tänkte testa animen!
Hittills är den bra och även om det kommer ta ett tag att de alla avsnitt så har jag iallafall något att titta på cx

Jag har hört att det ska komma en anime till mangan Fuuka, och jag är så taggad!
Men jag känner att mangan var bättre innan Fuuka Aoi kom in i bilden.
Så jag hoppas lite att inte dem tar med allt i mangan utan avslutar den kanske efter den första Fuuka inte längre är med i bilden.

Iallafall ser jag fram emot att höra musiken!
Bara att föreställa mig hur det kan låta ger mig gåshud!
När jag läser manga som inte har någon anime (med andra ord inte har någon musik) brukar jag alltid skapa det i mitt huvud så jag "kommer in mer" i mangan.

Jag är iallafall jättetaggad! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards