SAGiE

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Saga - 13 november 2016 19:48

Helluuh! Idag tänkte jag skriva om en produkt som jag verkligen
tycker om!

Jag har testat dessa öronmuffar med inbyggda hörlurar och matchande touchvantar och för det första är de så mysiga och varma!
Perfekt när man ska ut i kylan för att värma öronen och man vill lyssna på musik!

Man kan ha relativt hög volym utan att ljudet börjar läcka utanför vilket är superbra då jag fått klara
mig med vanliga iPhonehörlurar vilket jag verkligen inte gillar.

Dessutom behöver man inte precis ta av sina vantar om man vill T.ex byta låt osv eftersom det följer med touchvantar!

Tycker dem är jättegulliga också och jag kommer använda dem hela vintern!
Skulle tycka detta var en jättebra julklapp och dem är verkligen värda sitt pris!
Jag valde dem i grått men dem finns även i rosa!

Betyg: 4,5/5

Du hittar dem på iPhonebutiken.se på följande länk:
http://www.iphonebutiken.se/kitsound-audio-earmuffs-gloves-4483.html
Kan verkligen rekommendera dem! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards