SAGiE

Alla inlägg den 12 november 2016

Av Saga - 12 november 2016 20:58

 Helluuh, Igår såg jag animen orange och idag såg jag filmen. Kan verkligen rekommendera den!

Filmen var ganska bra men inte ens i närheten utav animen.

Grät en hel del av speciellt animen men även filmen!
Den var så fin och känslosam!

Skriver en liten ''beskrivning'' av handlen!


Naho 16 år hittar ett brev som är från sig själv, fast brevet kommer från 10 år in i framtiden.

Det beskrivs saker som hon upptäcker händer vilket får henne att förstå att brevet är på riktigt.

I brevet står det om att hon har många saker hon ångrar som hon vill ändra på.

Och allt börjar med att Kakeru börjar i hennes klass.

I framtiden är han död, han hade tagit sitt liv.

Så därför vill hon rädda hans liv, det står i brevet saker hon ska undvika och saker hon ska göra.

Kakeru var henns stora kärlek och om hon inte höll koll på honom och började undvika honom så skulle hon inte klara det...

Så där börjar hon kämpa för att rädda Kakeru...


Så som sagt rekommenderar jag den verkligen!


 

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards