SAGiE

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Saga - 19 november 2015 22:16

Helluuh, redigerade ihop en ny header lite snabbt då den förra var gjort mest för halloween.
Jag ska försöka att fixa en annan lite med lite mer vintertema
snart men det får vara denna sålänge!

Hoppas ni gillar den c:

Av Saga - 19 november 2015 21:49

Helluuh, idag skulle jag till min psykolog och jag fick lite tips och jag
skulle även få träffa henne snart igen och jag
hoppas det kommer hjälpa mig!
Iallafall, efter vi hade varit där så åkte jag till stan och
köpte lite småsaker!

Jag köpte en tröja (bara för att jag knappt har några långärmade tröjor)
Ett par lösögonfransar (som var såååå fina)
Ett flytande läppstift
Och sist av allt, ett par kattstrumpbyxor ^^

Jag kommer lägga upp lite bilder på allt snart!
Är det fortfarande ljust när jag kommer hem imorgon så ska jag passa på c:
Då ska jag ändå göra en video xD

Bild från google!

Av Saga - 19 november 2015 05:27

Helluuh, jag glömde skriva ett inlägg igår men det inlägget kommer upp senare idag!
Jag ska till min psykolog efter skolan så
jag hoppas jag kommer
må bättre snart.

Jannika hade klippt lugg igår så nu har vi
lugg båda två xD

Evelina är osäker på om hon ska med till fairycon nästa år för hon
ska antingen dit eller Frankrike den helgen så vi får se vad
hon väljer!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards