SAGiE

Alla inlägg den 12 november 2015

Av Saga - 12 november 2015 19:31

Helluuh, jag hade en väldigt lång rast idag så Evelina och
jag gick till stan och hon var envis med att vi skulle köpa 2 paket glass.
På något sätt lyckades hon övertala
mig vilket gjorde att vi nästan
blev sena till vår lektion xD

Vi köpte iallafall sammanlagt 3,5 liter glass som vi fick äta på lektionen (vi fick äta den i ett grupprum och eftersom Linnéa gick förbi när Evelina skulle hämta
sina saker så joinade hon)

Vi åt iallafall upp glassen så jag har så himla ont i magen nu xD
Linnéa och jag tog även lite "vackra" bilder ihop xD
Men det var iallafall kul trots magont xD

Av Saga - 12 november 2015 04:38

Helluuh, glömde skriva ett inlägg igår för somnade rätt tidigt xD
Men gissar på att min andra lins kommer idag och jag älskar verkligen redan dem
(även om jag bara har den ena)

Jag ska egentligen stiga upp om en halvtimme men är jättetrött så ska sova lite mer.
Ville bara få upp ett blogginlägg eftersom jag missade det igår!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards