SAGiE

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Saga - 6 november 2015 22:00

Helluuh, testade en sminkning att använda till min Light Yagami (från Death note) cosplay och ja, jag kommer ändra den en hel del men det är bra att testa runt redan nu!

Av Saga - 6 november 2015 19:45

Helluuh, jag har precis redigerat 2 nya videos som kommer upp imorgon!
Det är en video där jag pratar om lite allt möjligt och videon där
jag klipper min peruk!

Annars har skoldagen varit lite seg trots att den var kort.
Men efter skolan gick jag och Evelina till McDonalds och köpte frappe och varsen hamburgare!
Sedan gick vi till Michelle och drack vår frappe där
(och såklart hade vi köpt till henne också)

Jag fick även spela upp min låt för Moa,
Evelina, Alfred och Morgan (efter att dem tjatat en stund xD)
Evelina tyckte jag borde anmäla mig till idol eller Melodifestivalen och
sa att om jag inte gör det tänker
hon anmäla mig istället xD

Iallafall, jag känner typ hur höstmörkret tar min energi men jag försöker få lite livsmotivation!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards