SAGiE

Alla inlägg den 1 november 2015

Av Saga - 1 november 2015 22:18

Helluuh! Jag har suttit hela kvällen och kollat på
Death note för jag hade 10 episoder kvar.
Det är helt klart en av mina favoritanimes samtidigt som jag hatar vissa delar

(OM NI INTE SETT DEATH NOTE ELLER IALLAFALL TILL SLUTET
SÅ REKOMMENDERAR JAG ATT NI INTE LÄSER DETTA FÖR DET
INNEHÅLLER SPOILERS)

När L dog så blev jag typ jättekänslig och grät i en halvtimme
för han var min favoritkaraktär xD
Meeen nu fortsatte jag kolla och jag tyckte det slutade bra sen!
I början älskade jag Light och när han och L var ute i regnet och vissa andra tillfällen trodde jag verkligen att L skulle överleva och att dem typ skulle bli ihop xD
Det hade varit så himla gulligt!
Men tyvärr blev det inte så.
Så fort L dog så började jag typ hata Light även om jag
accepterade honom framåt slutet.
Hade Light inte rört sin Death note igen och fått tillbaka
minnet så skulle det säkert blivit en gullig kärlekshistoria
framåt slutet!
Men ja, nu blev det inte så...
Iallafall, jag älskar Death note och kommer helt klart se om den och läsa mangan!

Jag ska även cosplaya både som Light och L! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards