SAGiE

Direktlänk till inlägg 4 december 2017

Videor, chokladkalender och planer

Av Saga - 4 december 2017 21:31

Helluuh, idag hade jag knappt någon energi alls, sista tiden har jag knappt orkat någonting men jag har typ ingen styrka i kroppen
så jag har knappt kunnat stå upp, men jag lyckades ändå filma 2 videor!?Osäker på hur det går med dem sen fööör det krånglar i min dator och dessutom har jag typ inget utrymme heh?
Men förhoppningvis löser det sig så jag kan få upp mina videor.
Den ena är en eBay haul och den andra en video där jag berättar om hur jag mår, varför jag är så dålig på att uppdatera och lite sånt.
Sååå får se hur det blir med det!

På onsdag ska jag julhandla med Medina, egentligen skulle vi ta det på torsdag men då ska jag till psykologen men vi har en liten stund på oss imorgon innan hon måste sticka och sen får vi försöka hitta något mer tillfälle.
Jag beställde några julklappar igår men behöver fortfarande till några till, sen vill jag göra några saker själv, jag har planer som jag tror kan bli bra men måste ha material först!
Skulle köpt färgade papper igår men det var ganska dyrt ändå så ska kolla efter billigare någonstans.
Men lär gå tillbaka till bokhandeln för annat material!

Funderar på att filma någon julgodisvideo också då jag vill baka det någon dag.
Får bara hoppas jag har orken, motivationen och att kameran och datorn inte krånglar för mycket!

Nu när jag skulle in till min stuga lite snabbt så tänkte jag ta med min chokladkalender till mormors stuga och upptäckte att den kändes konstig och öppnade en av de redan öppnade luckorna för att se att det låg typ 3 stycken där, för nästan alla hade typ åkt runt så jag fick öppna alla luckor för att hitta tillbaka till deras platser. T_T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards