SAGiE

Alla inlägg den 17 december 2017

Av Saga - 17 december 2017 23:59

Helluuh, idag åkte vi till Kosta för att se Chris (och även Hanna och Gabriel) och alla 3 var jätteduktiga.
Det är synd att ljudet inte är bättre där men vi ska se om vi kan se honom i framtiden igen i en bättre lokal för han är ju otroligt duktig.
Men dem verkade verkligt trevliga och till skillnad från många andra som har spelat där så kände man att dem här var glada på riktigt och inte bara sket i folk.
Jag blev jätteglad av att träffa dem även om det bara var lite snabbt och jag inte riktigt sa speciellt mycket.

Efter vi sett dem så gick jag till bokhandeln och skulle kolla efter julklappar, men köpte bara en bok till mig själv, tejp och 2 små presentpåsar (som senare fick julmust över sig och blev förstörda ;-;)
Men jag kände att det var bra att jag hittat något vettigt iallafall!
Sen hann jag inte riktigt gå till något intressant där, vi fikade och sen åkte vi vidare till någon annan affär där jag köpte 2 till presentpåsar till 2 andra julklappar.

Efter allt var jag helt slut och jag somnade på soffan efter att vi hade kommit hem och ätit.
Så jag vaknade till först nu men ska somna om igen.
Så avslutar detta inlägget här så jag kan sova vidare!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards