SAGiE

Alla inlägg den 29 december 2017

Av Saga - 29 december 2017 21:36

Helluuh, igår satt pappa och jag och tittade på skräckfilmer på Netflix och efteråt kom trailern för Erased upp.
Jag hade ingen aning om att dem hade gjort en live action version av den men jag blev jätteorolig att den var värdelös som nästan varje anime som gjorts om till en live action film varit...
Men det finns ju såklart undantag då jag sett en del som varit riktigt bra!
Iallafall, jag har sett de 2 första avsnitten och tänkte se det 3:e nu!
Hittills känns den ändå bra, så jag hoppas det fortsätter så för jag älskar både animen och mangan!
Det var nog bland mina favoriter förra året!

Känner att dem fått till skådespelarna väldigt bra iallafall!
Är så trött på när skådespelarna inte är ett dugg lika karaktärerna i verken sättet eller utseendet.
Utseendet är ju egentligen inte det viktigaste om dem får med själva storyn men det finns ju karaktärer som inte riktigt känns rätt om dem ser annorlunda ut än originalet!

Men jag ska fortsätta se serien för hittills känns den som sagt bra!
Tror dock verkligen inte att det slår mangan eller animen!
Det är väldigt sällan det händer (men har sett ett fall men kommer inte på vad den heteeer)

Nu är jag iallafall hos mamma och har kollat på lite julfilmer! Imorgon åker vi till farmor och farfar och firar jul med dem, Pim och Sofia! ^^
Det ska bli så kuuuul! \^-^/

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards