SAGiE

Alla inlägg den 2 december 2017

Av Saga - 2 december 2017 14:56

Helluuh, idag på morgonen frågade pappa om jag ville hjälpa till med att julpynta idag och sedan började han själv lite, tror aldrig jag har sett honom julpynta förut, det enda är typ att fixa med granen cx

Det får mig att tänka tillbaka lite på när jag var liten och vi alltid skulle klä granen, pappa och jag satte alltid upp julgransbelysningen tillsammans och sen satte jag dit julgranskulorna med hjälp av resten av familjen.
Jag hoppas det blir så i år, det var bara så mysigt!
Sen efter det ska alla titta på uppesittarkvällen då jag varje år börjat tvinga de andra cx

Ser iallafall verkligen fram emot julen!
Ska börja köpa julklappar snart, tänker att jag ska göra någon beställning eller 2 och sen gå runt i affärer någon dag, kanske kan ha med någon kompis!
Har hittat en sak att köpa till Malte och gjorde ett vackert julrim för skoj skull :')
Men det är alltid mysigt att gå och julklappshandla!
Det blir det ju förmodligen någon gång med farmor och farfar också!
Vi går alltid och julklappshandlar tillsammans varje år, förra året blev det dagen före julafton och det blir spännande att se vart vi ska åka detta året!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards