SAGiE

Alla inlägg under januari 2016

Av Saga - 2 januari 2016 14:30

Helluuuh, idag ska jag fira jul hos farmor och farfar (igen fast denna gången med
min faster och hennes flickvän ^^)
Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig, antingen lolitaklänningen igen eller ska jag ha typ en av mina favorittröjor som jag fick i julklapp tillsammans med en
kjol och skelettbentights?

Jag ska iallafall försöka bestämma det och sedan börja fixa iordning mig!
Om jag kommer ihåg det ska jag skriva lite om boken jag har nämt
för den är verkligen jättebra!
Uppföljaren släpptes dessutom igår så den ska jag beställa ^^

Av Saga - 1 januari 2016 17:33

Av Saga - 1 januari 2016 15:12

Av Saga - 1 januari 2016 14:34

Här kommer årens mål!

Av Saga - 1 januari 2016 14:33

Helluuh, eftersom jag förra året hade lite mål inför 2015 tänkte jag se vilka jag lyckades hålla!
Senare ska jag även göra en för 2016!

1. Börja jogga: Det gjorde jag verkligen inte det... Det har någon gång jag bestämde mig för att gå ut
och jogga men det var bara 1 gång xD

2. Gå på minst 1 konvent: Jag har gått på 2 konvent (Ichicon och Fairycon) så det gjorde jag!

3. Besöka Stockholm: Detta lyckades jag inte heller göra tyvärr... Men i år kanske?

4. Köpa fler lolitaklänningar: Jag har inte köpt men jag har fått en till så
det kan väll typ räknas?

5. Köpa en kamera: Likadant här, jag fick en så det får räknas xD

6. Se något av mina favoritband: Jag såg minst 3 av mina favoritband
så det klarade jag!

7. Hinna de minst 10 animes: Jag är ganska säker på att jag gjort det!

10: Spela in en skiva: Detta har jag faktiskt gjort (typ)
För jag spelade in en cover på Déjà Vu på min gitarrlektion!

11. Möblera om i mitt rum: Detta har jag inte haft orken till...

12. Uppträda på konsert/uppvisning: Jag har uppträtt på kulturskolans julkonsert xD

13. Skaffa rött/blått/rosa eller lila hår: Jag färgade ju mitt underhår rött så det kan typ räknas?

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards