SAGiE

Alla inlägg under januari 2016

~

Av Saga - 18 januari 2016 17:15

Helluuh, kom nyss hem efter en skitdag i skolan, jag har gråtit bort
mina lösögonfransar, fått panikattacker överallt och
bara mått väldigt dåligt.
Men jag hoppas det blir bättre imorgon!

Jag ska starta mitt element och sen försöka lugna ner mig, och
innan jag går och lägger mig ska jag
försöka få lite mysig stämning.

Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft iallafall!

~

Av Saga - 17 januari 2016 20:36

Helluuh, uppdateringen har inte varit den bästa idag då jag mått jättedåligt!
Jag mådde allderles för dåligt för att träna och det var näst sista träningen
innan tävligen, men jag hoppas det
kommer gå bra ändå.

Jag sitter just nu och dricker varm choklad och lyssnar på the neverdies!
Kanske för jag haft så mycket drömmar om dem på sista tiden, eller bara för
den extrema saknaden.

Av Saga - 16 januari 2016 20:36

Helluuh, nu vet jag helt säkert vilken klänning jag ska beställa!
Dock har pappa inga pengar på sitt paypal så vi ska ta det
någon annan dag.

Den är iallafall extremt fin och jag ser
fram emot när jag har den!

~

Av Saga - 16 januari 2016 10:30

Helluuh, mitt rum är iskallt så jag har knappt fått någon sömn men idag ska
jag försöka göra så mycket som möjligt!
Jag ska snart äta frukost och sen ska jag planera
vad jag ska göra idag!
Har jag tur kanske jag även beställer lolitaklänningen jag ville ha redan idag x)

Jag lär också beställa nya bönor till Bean Boozled snart så att
Evelina, Malte, Melvin och jag kan köra det någon
gång när Evelina kommer hit!
Vi kommer även filma det och jag hoppas vi överlever, förra gången
spydde vi xD

Av Saga - 15 januari 2016 20:50

Igår bröt jag ihop när jag läste att Alan Rickman har dött, Harry Potter har
alltid haft en jättestor betydelse i mitt liv och Snape
var en av mina favoritkaraktärer.
Tack Alan för att du varit en av dem som haft en så stor betydelse i mitt liv.
Vila i frid <3

Av Saga - 15 januari 2016 19:02

Helluuh, jag har precis kommit hem efter att ha varit i Kalmar
med Evelina och för första gången
smakat sushi!
Vi köpte 8 bitar var och jag åt typ 2 och en halv xD
Men 1 var riktigt riktigt god och en annan var också ganska god!
Räksushi dock var inget för mig xD

Vi smakade även wasabi och det var VÄLDIGT starkt, det brände även
när man luktade på den!

Efteråt åkte vi till McDonalds och tog varsin frappé och hamburgare
(eftersom jag knappt ätit något)
Men jag har haft jättekul med Evelina idag och hon ska förmodligen sova över
här någon dag innan hon åker till
Thailand (nästa månad)

~

Av Saga - 14 januari 2016 17:28

Helluuh, är just nu hemma hos Evelina och kollar efter sushiställen då vi kanske
ska smaka det för första gången imorgon ^^
Vi slutade tidigare idag så vi gick och fikade efter skolan och sen följde jag med
henne hem då mamma och Malte ändå skulle till
Kalmar och sedan till mormor.

Vi ska öva lite inför att ha dans på idrotten (för vi brukar ha jättemycket
problem med det)
Men vi ser fram emot det! ^^

Av Saga - 13 januari 2016 16:33

Helluuh, idag började skolan igen och det var sådär...
Det var ju kul att träffa mina vänner igen men fick flera gånger panik och
började nästan gråta.
Så jag undrar lite hur jag ska klara av gymnasiet haha x)

Påtal om gymnasiet, gymnasievalet är på fredag (sen har vi en månad på oss)
och jag är ganska säker på mina val!
Men jag är väldigt nervös inför själva gymnasiet!

Jag kommer först att flytta till Kalmar, sedan ska jag gå där utan
att jag känner någon och jag har jättesvårt för
att lära känna nya människor
för jag är så blyg.

Men ja, det är ju ett halvår kvar!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards