SAGiE

Alla inlägg under januari 2016

Av Saga - 13 januari 2016 07:02

Av Saga - 12 januari 2016 21:08

Helluuh, jag ät verkligen helt slut efter denna träningen, den
var 3,5 timme lång och jag överansträngde mig och det var egentligen
dåligt att träna samma
dag som blodprovet MEN det gick bra ändå!

Jag är jättetrött, hungrig och har ingen energi men jag måste duscha snart...
Så jag ska ta något att äta efter jag duschat och sen ska jag se om jag
somnar, annars får jag kolla på lite
anime eller något!

~

Av Saga - 12 januari 2016 14:17

Helluuh, dagen har gått jättesegt och jag somnade direkt efter att jag
kom hem från blodprovet och sen insåg jag att
jag har träning ikväll (eftersom det är så nära tävlingen nu och alla
inte varit där samtidigt på hela lovet fick vi en
extraträning på 3,5 timme idag)
Så jag får snart fixa iordning mig!

Det blev ingen cover idag för eftersom jag mest sovit så har jag inte
"sjungt upp" min röst så min röst blir jättekonstig xD
Men den får spelas in i helgen istället (eftersom det är typ kolsvart
när jag kommer hem från skolan och
skolan börjar imorgon igen)

Jag har även fått Melvin att gå med på att se några avsnitt av Tokyo Ghoul
(men jag vet att han nog kommer fastna för det gjorde
han när jag tvingade honom se Love stage men han
vågar inte erkänna det)

Av Saga - 12 januari 2016 08:53

Helluuh, idag så var jag iväg för ett nytt försök till blodprovet, och
denna gången gick det!
Hon hittade ett blodkärl direkt och det gick på första försöket och hon
behövde inte "gräva runt" i armen heller!

Så jag ska äta lite frukost nu eftersom jag inte fick göra det innan.
Vädret suger men ska kanske göra en cover på någon låt idag även om
ljuset inte kommer bli bra.

Av Saga - 11 januari 2016 16:50

Helluuh, ville bara slänga in dessa bilder med mina nya linser där ni
får se dagens sminkning (typ som jag alltid sminkar mig fast
lite mer guldaktig)

Ignorera mina ögonbryn, detta var bara en snabbsminkning!

Av Saga - 11 januari 2016 16:12

Här är mammas nya linser! De påminner jättemycket om mina
gamla kilala popcorn!
Eftersom dem är väldigt lika mammas naturliga ögonfärg så ser dem verkligen
naturliga ut men ändå starkare med ett coolt mönster!

Nu ska hon få ut dem utan att gråta
också! xD

Malte ville också vara med på bild :')

Av Saga - 11 januari 2016 15:09

Helluuh, idag skulle jag tagit blodprov men jag försov mig så vi ska ta det imorgon!
Iallafall, Malte och Melvin var jättejobbiga imorse och förstörde hela min
morgon så jag fick äta min frukost på rummet, senare kom en
av dem (tror det var Malte men minns inte) med
fika så jag blev lite gladare!

Sen så kämpade mamma med att få in sina linser, efter en evighet fick hon
i den ena, sen gav hon upp så jag fick sätta i den andra!
Men nu sminkar hon sig så jag ska ta lite bilder senare!

Egentligen skulle jag filmat en sminkning idag men det var för mörkt så det
får bli någon annan gång!

~

Av Saga - 10 januari 2016 10:32

Helluuuh, jag ska snart åka till drillen men skriver ett inlägg innan!
Jag har extremt ont i sidan av halsen (har förmodligen sovit konstigt) så jag ska
mest ligga ner och vila när jag kommer hem!

På onsdag börjar skolan igen och det blir skönt att träffa mina
vänner igen!
Men jag ser inte fram emot stressen och all ångest jag får varje dag...

Iallafall, det är så mörkt ute att jag inte kan göra en video så det får jag
göra imorgon istället!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards