SAGiE

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Saga - 16 augusti 2015 19:11

Helluuuuuh, nu får ni se mig osminkad och skitful men aja, misslyckades med blekningen för det blev gult längst upp (vilket var det jag skulle ha i hela) men resten blev
till min naturliga hårfärg?

Ska försöka bleka det mörka lite till och hoppas på att det blir tillräckligt ljust för att det ska kunna bli lila.
Har dock inte något emot om det blir en ännu mörkare lila vilket det nog kommer bli.

Resultatbilder kommer imorgon istället!

Av Saga - 16 augusti 2015 15:00

Helluuuh, jag har precis färgat min utväxt och nu ska jag ta tag i underhåret!
Min hårfön blev överhettad och blekningen skulle appliceras på torrt hår och det är fortfarande fuktigt så jag väntar på att det sista ska torka!

Men jag känner mig som en helt ny människa med nyfärgat hår!
Det känns så skönt att få det gjort, och precis till skolstarten också!
2 dagar kvar till skolan börjar...
Känner mig nervös inför hur detta kommer att gå, men jag ser fram emot att träffa mina vänner!

Men ja, tillbaka till håret xD
Jag har tagit lite före och efter bilder på innan jag fixade utväxten och när den var färgad, sen ska jag ta det till underhåret också!

Men ja, kommer nog uppdatera senare med resultatbild och så.
Kommer dock vara osminkad på bilderna men imorgon ska jag ta bättre bilder.
Vill bara få upp allt så fort som möjligt!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards