SAGiE

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Saga - 7 augusti 2015 22:46

Helluh, här kommer några av bilderna jag tog idag! Det finns även en video från "expectations" på min youtube kanal!
Det är verkligen synd att Jannika inte var där, dem var verkligen grymma idag!
Nu ska jag typ stalka deras facebooksida så jag kan hålla koll på när dem har spelningar!
Jag vill gå på så många som möjligt!

Det enda jag tyckte var synd idag var att dem inte spelade stab, dem spelade introt men dem hade ju bara en halvtimme på scenen tyvärr :c

Dem är verkligen värda att kolla in!
Ett riktigt bra band som jag bara vill se om och om igen!

Av Saga - 7 augusti 2015 12:55

Helluuh, idag ska jag se Pointless sympathy med Alicia (fick inte tag på jannika)
Har lyssnat jättemycket på dem den sista tiden så ska bli kul att se dem igen!
Såg först igår att dem skulle spela på Kalmar stadsfest och jag åker verkligen aldrig på det för
jag känner inte att det är något för mig med alla människorna och så.
Men idag ska jag dit enbart för att kolla på dem!

Der ska iallafall bli jättekul, kanske uppdaterar ikväll om hur det var! ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards