SAGiE

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Saga - 11 augusti 2015 19:24

Helluuh, idag har jag bara mått dåligt och latat mig och på sista tiden har jag inte riktigt vetat vad jag ska ha för bilder i mina inlägg.
Så imorgon ska jag fixa iordning mig oh gå ut och fota (om det inte regnar)
Jag kanske även filmar en video som kommer upp snart!

Idag är det dessutom exakt en vecka kvar till skolan börjar.
Det blir ändå lite skönt!
Då kommer jag utanför huset iallafall!
Min sommar har varit tråkig och jag har knappt gjort någonting...
Jag har ju varit väldigt aktiv på youtube dem senaste 3 veckorna men är osäker på att jag kommer kunna vara det när skolan börjar...
Ska försöka fortsätta få upp 1 video i veckan iallafall!

Annars har det nog varit den tråkigaste sommaren i mitt liv eftersom jag bara mått dåligt hela tiden.
Jag skrev ju även att jag skulle prata lite mer om hur jag faktiskt mår, men jag har inte haft ork osv och nu har jag en hel del andra inlägg planerade!

Men nästa vecka ska jag försöka skriva av mig mina känslor här!
Det känns alltid bättre att skriva ner hur jag känner än att hålla alla mina känslor inne...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards