SAGiE

Alla inlägg under december 2015

Av Saga - 24 december 2015 10:14

Helluuh, idag är det julafton och vi ska snart öppna julklapparna!
Senare åker vi till mormor och firar jul där!
Jag ska försöka filma så mycket som möjligt under dagen och
har redan påbörjat lite!

Alliz har luktat på alla julklappar och försökt att öppna dem så jag fick flytta
bort henne så får hon sin julklapp sen c;
Narnia var nyfiken på min kamera och försökte äta upp den istället xD

Iallafall, God jul! Hoppas alla ni kommer få en underbar dag även
ni som inte firar jul!

Av Saga - 23 december 2015 17:33

Helluuh, igår var jag och julhandlande med farmor och farfar och sen
sov jag och mina bröder över där efterråt! ^^
Vi klädde deras gran och spelade Fia med knuff innan vi gick och la
oss (för det var så himla länge sen vi gjorde det sist)

Det var iallafall jättemysigt att vara där och sen så åkte vi hem imorse och
jag har försökt få lite julkänslor!

För en gångs skull vill jag ha snö men det kommer det ju inte bli :c
Vi ska fira jul hos mormor och hennes stuga är alltid jättejulig så det känns
skönt att vi är där i år!
Då lär jag få julkänslorna iallafall ^^

Sen blir det uppesittarkväll också så vi ska spela (vi har det som tradition)
Så det ska bli jättemysigt! c:

~

Av Saga - 22 december 2015 23:59

~

Av Saga - 21 december 2015 19:29

Helluuh, jag har verkligen haft så himla kul med Moa och Evelina!
Vi har skrattat jättemycket och dansat runt som idioter i Eves kök, vi är lite
konstiga, men det är sådana vi är c;
Jag fick 2 YOHIO, 2 tröjor och en jättefin teckning i julklapp igår! Jag blev verkligen jätteglad
och både Eve och Moa verkade vara glada också! ^^
Vi fotade lite och jag kommer föra över bilderna till min dator om en stund!

Nu har jag iallafall lite bilder att lägga upp för en gångs skull xD

Av Saga - 21 december 2015 09:22

Helluuuh, här kommer lite bilder på Moa efter att vi stylade om henne igår! ^^

Av Saga - 20 december 2015 14:49

Helluuuh, nu ska jag snart sticka till Evelina så ska vi fira minijul ^^
Jag har nästan packat allt så jag ska typ bara ta det sista och sen hämta Moa!
Inte säkert att jag uppdaterar mer idag men jag
ska försöka få upp något mer inlägg!

Sen ska jag få upp min julklappstipsvideo EFTER att dem fått julklapparna!
Men jag ska åka snart så vi kanske hörs senare! ^^

~

Av Saga - 19 december 2015 18:15

Helluuh, idag har jag spelat in en video och påbörjat att städa... Men jag har haft
liiiite energi för en gångs skull!
Jag måste slå in julklapparna idag också för minijulen är imorgon efter min träning!

Men jag fick nyss veta att Medina tyvärr inte kommer så hon får
sina julklappar någon annan gång!


Av Saga - 18 december 2015 19:12

Helluuh, äntligen är det lov, hela dagen har varit kaos men julklapparna
har kommit och imorgon ska jag filma en video!
Jag har även köpt 1 eller 2 saker till mig själv partykungen (där jag köpt det mesta)
Men det är mest jannikas julklapp jag behöver köpa nu och jag vet inte ens när jag ska ge den!

Iallafall, imorgon ska jag filma och packa och på söndag är det minijul ^^
Jag ser verkligen fram emot det!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards