SAGiE

Alla inlägg under december 2015

Av Saga - 10 december 2015 17:34

Helluuh, just nu har jag en liten pluggpaus, imorgon är det prov och
sen är set bara en vecka kvar innan jullovet!
Jag gick till skolan idag igen då jag mådde lite bättre men jag mådde ändå inte 100% bra.
Iallafall, imorgon ska jag nog filma någon video som kommer
upp på lördag, jag ska bara ha energi till det först xD

Jag har fått problem med att äta och kan nästan aldrig äta längre!
MEN jag kämpar!

Av Saga - 9 december 2015 15:37

Helluuh, jag är extremt trött men försöker hitta energi så jag kan plugga och städa.
På fredag kanske det blir mer julhandel! Än så länge har jag bara
köpt en julklapp, är inte säker på vem som ska
få den än men har funderingar!

Jag försöker ta reda på vad jag ska få av Evelina och Moa (dem har fixat något ihop) men det är typ omöjligt att gissa!

Kommer det inte i tid så får jag veta när vi firar det, det är ju bara en och en halv vecka kvar!
Och om 2 veckor är det julafton!
Sen är det även julkonsert på onsdag så det ska bli jättekul!

Har typ ingen bild att lägga upp så här är en på en supersöt gris jag hittade på google ^^

Av Saga - 9 december 2015 13:23

Helluuh, idag valde jag att stanna hemma då jag mådde jättedåligt
psykiskt, men fick dåligt samvete då jag skulle finnas där för Evelina idag eftersom
hon mår jättedåligt för hennes katt dog igår...

Men många av mina vänner jag ringt eller skrivit för att se hur jag mår!
Är så glad att jag har dem <3

Såg precis att jag hade ett missat samtal från Evelina så
ska skriva till henne nu, vet inte om hon är kvar i skolan, om hon är det så kanske hon har lektion därför ringer jag inte!

Av Saga - 8 december 2015 18:13

Helluuh, trots att dagen började med att jag mådde dåligt, ville stanna hemma och hade försovit mig så blev den jättebra!
Jag har hunnit göra jättemycket i skolan eftersom jag inte var med
på bollspelsdagen, jag åt pizza med Evelina, Moa och min lärare och sen åkte jag till min psykolog.
Efter nästan en timme där så skulle jag ha gitarrlektion
och fick träffa Thomas (min gamla sånglektionslärare
som även är den som varit bäst av dem som jag har haft)

Det var kul att träffa honom igen då jag inte gjort det sen min sista
sånglektion med honom för ett halvår sedan!

Jag kände mig även nöjd med mitt smink idag trots att jag gjorde det när jag var stressad! ^^

Av Saga - 7 december 2015 22:08

Helluuh, idag har jag haft LITE livsmotivation, tog på mig min lolitaklänning
och kände mig som en julig docka ^^
Jag älskar verkligen den här klänningen, jag tycker den är jättefin!

Precis som vanligt fick jag lite hat men jag har slutar bry mig, jag fick även massor med komplimanger c:

Nu känner jag att jag kan köpa fler lolitaklänningar och ha dem i skolan
utan att bry om vad andra tycker!
Andras åsikter skiter jag i för det är mitt utseende och jag får se ut precis hur jag vill!

Av Saga - 6 december 2015 16:11

Helluuh, jag kollade igenom gamla bilder och satte
ihop den här bilden!
Jag har verkligen förändrats de senaste 4 åren!

Utseendemässigt har jag bytt stil helt och hållet och det är jag så glad över att jag gjorde!
Kan kan äntligen se mig i spegeln och tänka "det här är jag"
Sen har jag blivit modigare och mognare som person!
Även om jag fortfarande är väldigt blyg xD

Om det blir julhandel imorgon (inte säkert men kanske) så tänkte jag passa på
att filma en liten video där ni får "följa med" på julhandlandet xD
Dock får jag panik när jag ska filma bland människor MEN jag vill försöka!
Det är alltid enklare när typ Evelina är med då
hon också brukar filma!

Av Saga - 5 december 2015 13:46


Av Saga - 4 december 2015 21:53

Helluuh, jag är helt slut just nu men imorgon måste jag filma och redigera en video...
Men ja, nu sitter jag och kollar på Idolfinalen
(eller det är något annat nu men xD)

På måndag/tisdag ska jag till stan och köpa julklappar till Moa, Evelina
och Medina inför vår lilla minijul, jag har
lite mer planer nu >:)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards