SAGiE

Alla inlägg den 14 december 2015

~

Av Saga - 14 december 2015 21:29

Jag vill så himla gärna färga mitt hår i någon färgglad färg men får inte bleka själv och har inte pengar till frisören...
Men någon dag när jag sparat ska jag belöna mig själv med det! ^^
Lägger in ett collage med 5 personer som har så otrolig snyggt hår <3

Av Saga - 14 december 2015 19:10

Helluuh, jag var hos min psykolog idag och det gick bra!
Sen så åkte jag, mamma och mormor till Ikea och åt, vi blev lite för mätta
men vi åkte vidare till en ny affär i Kalmar?
Jag minns inte vad den hette men jag gick vilse hela tiden xD

Mitt mål var att köpa massor med julklappar men ja, jag köpte
bara ett nagellack och 2 par lösögonfransar.
Sen köpte jag 2 pyttesmå hårmunkar till mig själv och
ett kilo med sura S-märken xD

Men jag har planer på saker att beställa!

Imorgon är musikprofilen frivillig och jag ska inte gå så kanske
tar sovmorgon, eller sitter jag ensam i skolan istället xD

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards