SAGiE

Alla inlägg den 8 november 2020

Av Saga - 8 november 2020 13:19

Helluuh, jag har ju pratat om att jag träffat en jobbcoach för att hitta en sysselsättning och så, och jag var ju på studiebesök för något månad sedan eller något sånt, och i onsdags var min första dag!
Så då var min jobbcoach med och vi gjorde julstjärnor.
I fredags fick jag sy en väska! Jag har ju inte sytt på flera år, och jag har aldrig varit så bra på det då jag aldrig fått chansen att lära mig, så det ska bli kul att få göra mer nu! Nästa vecka får jag fortsätta med det, men det gick ändå helt okej om man räknar bort att jag råkade sy på alla sidor så det inte fanns en öppning cx
Jag vill ju så gärna kunna sy, sticka och virka och allt sånt där så det ska bli kul!

Igår kom Tilda hit för att fira lite halloween! Jag hade bakat glutenfria cupcakes (de blev dock rätt fula cx) och vi hade svårt att hitta någon bra halloweenig film på Netflix som inte var skräck då Tilda inte gillar det, så det slutade med att vi satt och tittade på the seven deadly sins istället!
Jag har ju fortfarande 3-4 avsnitt kvar av den tredje säsongen kvar och jag kunde hela tiden mest tänka på allt som händer senare, men det var kul att se om den!
Så vi såg ungefär 8 avsnitt, och jag funderar på om jag borde fortsätta kolla därifrån eller fortsätta med de avsnitten jag har kvar, sen ser jag fram emot sista säsongen!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards