SAGiE

Alla inlägg den 1 november 2020

Av Saga - 1 november 2020 21:32

Helluuh, i torsdags åkte jag in till kalmar för att kolla efter lite halloweensaker, tyvärr fanns det knappt något kvar.
Tgr hade knappt något alls kvar nu, jag gick in på partaj men det var så mycket folk så att det var typ omöjligt att hålla avstånd (plus att jag fick lite panik) så jag gick därifrån tomhänt, på Eko köpte jag typ 2 saker och sen åkte jag hem tillslut.
Jag hade iallafall lite halllweenpynt som jag fixade med på fredagen, jag får bygga upp det mer och mer för varje år!

Jag filmade även en video på fredagen men den kommer inte komma upp, jag tänkte att jag skulle redigera den och lägga upp innan jag somnade den kvällen eller så men det blev inget.
Jag filmade däremot en get ready with me när jag sminkade mig igår som jag förhoppningvis lägger upp, så ska se om jag orkar redigera så det blir något iallafall även om halloween är över.
Jag hade ju inga planer för dagen, utan satt mest hemma och kollade skräckfilm med Cosmo, men nästa vecka ska iallafall jag och Tilda fira halloween (hon är den enda som svarat att hon kan) så det blir iallafall all något, sen får vi se om någon mer kommer cx
Så jag kommer ha kvar halloweenpyntet uppe under veckan!

Idag har jag mest varit seg och lättirriterad, men blev på lite bättre humör efter att ha varit hos mamma och ätit tacos och spelat kort.
Och så fick jag gosa lite med hundarna och sånt där också!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards