SAGiE

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Saga - 3 september 2017 22:04

Helluuh, har så mycket hjärtklappningar just nu så jag inte ens vet vad jag ska göra?
Det började imorse men det blev värre och värre hela tiden.
Mitt hjärta slår jättesnabbt och helt plötsligt slår det till så hårt så jag tappar andan och känner blodsmak?
Har ofta hjärtklappningar speciellt i kombination med panikångest osv men aldrig såhär mycket?
Känns som jag ska svimma eller något...

Aja, tänkte filmat en video imorgon men börjar jättetidigt och dessutom ska jag till psykologen efter skolan så det lär börja bli mörkt när jag har chansen...
Vi får se hur det blir!

På lördag är det prideparad och det ska bli jättekul! Ska se om jag får med Medina eller inte för hon visste inte säkert om hon kunde, men hon jag och Hanna pratade om att vi kanske kunde gå ihop!

Och sen har jag en liten fråga!
Tänkte göra en video där jag visar mina peruker då det har varit önskat ett tag, vill ni att jag ska prata lite om dem eller bara typ visa alla med musik bakgrunden?

Finfin bild från förra året cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards