SAGiE

Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Saga - 9 januari 2017 16:10

Helluuh, hela förmiddagen har jag städat i mitt kaosiga rum och resten av dagen har jag gjort en hel del!

Håller på att vlogga lite idag då jag fick förfrågning om fler vloggar och har

dessutom filmat 2 andra videos!

Jag skrev även klart en låt, gick med hundarna och drack kaffe med mormor.

Har suttit och bara lyssnat på musik och skrivit lite på en berättelse senaste timmen, och planerar att ta fram mitt skissblock och se om jag får något bra gjort cx


Känner att jag ändå fått en del gjort idag trots att jag är ganska trött!

Det känns skönt att jag inte bara legat och sovit hela dagen utan faktiskt gjort massor med saker!
Imorgon börjar skolan igen så jag hoppas på att jag sover bra inatt. 

Annars lär jag sova mig igenom skoldagen cx


Den 27:e januari åker jag till Malmö och det ska bli jättekul!

Jag ska träffa Pia och Sofia och vara där under helgen!

Har sett fram emot det jättelänge så är jättetaggad c: Det är dock inte omöjligt att jag måste ta ledigt från skolan den dagen eller iallafall sluta tidigare då jag slutar 15:30 och jag måste få en bra tid att åka.

S

 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards