SAGiE

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Saga - 7 januari 2017 20:09

Helluuh, imorgon åker jag hem till öland igen vilket betyder att jag inte har obegränsat internet där.

Ska passa på att kolla på anime typ hela natten när jag har chansen, kanske filma en video innan jag åker och försöka filma massor med videos när jag är hemma igen!

Har så mycket saker där jag glömt som jag behövt ha med mig hit men jag har

iallafall några videos jag planerar att göra!

Men säger som vanligt att ni gärna får kommentera förslag då jag ändå inte har planerat sådär jättemycket cx


Jag har fått förslag på fler covers, outfitvideos (vilket jag tänkte filma förra veckan men hade knappt några kläder här), videos där jag testar saker

(Men vet dock inte vad jag ska testa), vloggar (vilket jag ska försöka göra mer utav) storytimes

och mer sminkvideos!

Jag ska iallafall försöka göra allt det och tänker att jag kanske typ i vår (eller sent i vår) kommer göra en room tour.

Är fortfarande inte klar med mitt rum än och ska dessutom måla väggarna i vår!

Så därför har jag inte gjort någon tidigare!



 

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards