SAGiE

Alla inlägg den 11 september 2017

Av Saga - 11 september 2017 21:43

Helluuh, är så trött, sov högst en timme så har typ sovit mig igenom skoldagen och nu när jag borde sova snart så är jag jättepigg?
Ska ta och läsa någon bok, har helt glömt att fortsätta läsa boken jag köpte för några månader sedan som jag läst lite mer än halva och jag har dessutom några böcker till jag måste börja läsa!

Beställde "lite" saker på eBay igår, behövde nya lösögonfransar så köpte en hel del ehe...
Passade på att bestämma några andra saker också!
Dock glömde jag byta adress så dem kommer till mormor men jag får ta och hämta sakerna på helgerna när dem kommer cx

Dammsög bort massor med spindelnät igår så imorse var det en spindel som gjorde ett nytt ännu större spindelnät över typ... hela mitt tak?
Och den var jättesnabb också ;-;
Fick dessutom typ 7 spindelbett och det kliar jättemycket T_T
Meeen jag överlever, förhoppningvis...

Har endast 3 lektioner imorgon och jättelång sovmorgon! Börjar vid 12 men slutar 16:40 så hade väldigt gärna slutat tidigare...
Vi har typ prov är vi ska skriva novell på svenska skriva kursen och jag var inte där förra tisdagen och kunde inte fokusera idag för mådde inte bra och imorgon är sista dagen vi kan jobba med den och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva?
Får försöka tänka ut något om jag ändå ska ligga vaken *suck*
Hade velat att V routen skulle kommit ut till iPhone nu så skulle denna (förmodligen sömnlösa) natten bli lite bättre iallafall...

Btw, här är min outfit jag hade på Pride i lördags!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards