SAGiE

Alla inlägg den 8 september 2017

<3

Av Saga - 8 september 2017 20:04

Helluuh, har varit hemma idag också för jag har haft så mycket ångest...
Har mest velat lägga mig ner och dö så har inte direkt orkat göra något vettigt idag...
Mitt rum är kaos så ska städa lite ikväll och förbereda inför Pride imorgon, ska gå med Medina och förmodligen Hanna!
Sen lär jag träffa en hel del som jag känner där! ^^

Det var bättre med mina hjärtklappningar imorse, men det blev mycket värre efter några timmar...
Mitt hjärta slår så fort att det gör ont men har inte lika mycket utav känslan av att det slår till så hårt att det ska sprängas eller något iallafall!

Fick träffa Max igen idaaaag, men kändes omöjligt att ta bilder på honom för han vill inte sitta still ;-;
Så detta är de enda bilderna när han inte anfaller min mobil och slickar på den cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards