SAGiE

Direktlänk till inlägg 19 juli 2017

Bakning, eld och ny peruk cx

Av Saga - 19 juli 2017 18:24

Helluuh, jag spenderade nästan hela dagen ensam hemma så passade på att testa en av de nya perukerna (den röda)
Blir lite sugen på att färga håret rött för GUD vad fin peruken är!
Kan vara en av mina nya favoriter!

Jag bestämde jag även mig för att baka något för att ha något att göra då jag börjat tycka det är kul och bestämde mig för att göra cupcakes.
Så jag gick till affären för att köpa Philadelphiaost men det fanns inte såå jag får köra en annan variant.
Lyckades tända eld på smöret för en stund sedan...
Sååå det gick lite sådär.
Det slutade med att det såg hemskt ut och man inte ens kan se att det skulle likna cupcakes :')

Eftersom jag är lat (och för det är gott) så åt jag en fryspizza också (Älskar ICAs fryspizza med salami? Den är såå god!)
Och till det kollade jag på anime!
Håller just nu på att se Diabolik lovers (och är på säsong 2)
Tycker faktiskt om den! Tycker huvudkaraktären (Yui) inte direkt är så smart men älskar vampyrerna cx
Min favorit är nog Ayato eller Kanato!
Känns hela tiden som att det skulle kunna vara en anime från ett spel som typ Amnesia, det gav det intrycket så blev en aning förvånad när det inte var det.
Men det skulle bli ett bra spel om dem gjorde det cx

Btw. Liam (Från Deadlocked om ni inte förstod cx) fyller år idag så tycker ni kan skicka ett litet grattis till honom cx

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Saga - 15 september 2022 23:47

Helluuh, nu var det jättelänge sedan jag skrev sist, hela våren och sommaren har ju gått och det har hunnit bli höst, vilket ger mig jättemycket ångest, men jag ska försöka göra det bästa av situationen. Jag har iallafall gjort en del sedan sist! I ...

Av Saga - 17 april 2022 00:15

Helluuh, jag var nästan helt övertygad om att jag hade skrivit flera inlägg sedan sist, eller ja, det har jag gjort men glömt lägga ut. Jag har mått lite sådär ett tag men det börjar bli bättre nu när våren kommer! Sedan sist har jag iallafall hunn...

Av Saga - 25 januari 2022 20:15

Helluuh, nu har det ju hunnit bli ett nytt år sedan mitt senaste inlägg och även om inte så mycket hänt hittills så har jag försökt att få lite saker gjort. Jag är ju tyvärr väldigt beroende utav socker, vilket inte är en bra kombination med att jag...

Av Saga - 29 november 2021 16:44

Helluuh, som vanligt har jag varit jätteseg på att uppdatera här, men dels så har det bara varit väldigt mycket som hänt och så och och sen har jag som vanligt mått dåligt pågrund av höstmörkret. Iallafall, Alliz problem med ögat förvärrades några d...

Av Saga - 12 augusti 2021 18:08

Helluuh, nu är det ju ett tag sedan sist jag skrev igen, ska försöka bli lite mer aktiv igen cx Iallafall, sedan sist har jag skaffat mig en AC som har hjälpt jättemycket i min varma lilla lägenhet, så nu kan jag och Cosmo kunnat överleva sommaren! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards