SAGiE

Alla inlägg den 11 juli 2017

Av Saga - 11 juli 2017 23:29

Helluuh, idag åkte jag till Öland för att gå på marknad och så fick jag med mig Alicia!
Vi åkte mycket senare än planerat för jag var jätteseg hela morgonen men tillslut kom vi iallafall iväg cx
Vi hämtade först upp Theo, för han och Melvin skulle till dit, och sedan hämtade vi Alicia och jag har verkligen saknat Alicia för vi har träffats 1 gång efter min födelsedag (fyller år i mars) och det var endast typ en timme!

Men vi gick runt på marknaden, jag skulle bara köpa godis meeeen jag hittade någon som sålde animesaker (som även sålde på Sweden rock) och även denna gången köpte jag posters cx
Alla posters är i 8-pack och denna gången köpte jag med free!
Stod mellan Free och Death note men tänkte att jag har 1 Death note poster och ingen med free, så det får bli Death note nästa gång cx

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards