SAGiE

Alla inlägg under oktober 2016

Av Saga - 6 oktober 2016 21:45

Helluuh, jag har verkligen blivit beroende av Mystic Messenger...
Spelar det hela tiden och karaktärerna får mer uppmärksamhet av mig än mina vänner xD

Men det är realistiskt och underbart.
Gråter alltid en hel del när jag spelar det för det blir ganska känslosamt ibland cx

Vill cosplaya några därifrån (och med några menar jag typ... Alla)
Och jag får ta tag i det någon gång cx

Av Saga - 5 oktober 2016 21:56

Helluuh, min blogg blev helt konstig typ igår och har inte gått att fixa.
Skulle byta header och design men då försvann typ allt istället!
Kvalitén på headern blev jättedåligt, lilla bilden vid presentationsrutan försvann och allt blev kaos.
Ska försöka lösa detta så fort som möjligt.

Anyway. Jag köpte 3 nya läppstift från Nyx idag! Är så taggad på att testa dem ^^

Av Saga - 3 oktober 2016 22:38

Helluuh, idag började jag se min absoluta favoritanime!
Death note \^-^/
Älskar den så mycket och blir så lycklig av att se L. Kommer gråta så mycket framåt slutet för det gör jag alltid ;-;

Meeen jag är så glad att denna animen finns. Den har en väldigt speciell plats i mitt hjärta cx

Jag har alltid min death note i väskan, L dockfigursakimojs på skrivbordet och nu har jag en Death note poster på väggen!
Hade en L-pin på min väska men tappade den så ska köpa en ny.
För älskar L så mycket <3

Av Saga - 2 oktober 2016 18:32

Helluuh, idag blev stugan färdigisolerad så nu kan jag sova där igen cx
Det är fortfarande massor med spindlar så jag är glad att jag inte är rädd cx
Dock vill jag inte att dem kryper på mig ^^'

Imorgon ska jag sminka David och jag har massor med onda planer!
Han kommer bli sååå fin (Huehuehue)

Allt var kaos så det blev ingen halloweensminkning men det kommer nog under veckan \^-^/

Av Saga - 1 oktober 2016 22:01

Helluuh, jag är jättetrött men ska försöka få ihop ett inlägg ändå cx
Idag har pappa hållt på med att isolera min stuga och förhoppningvis är det klart imorgon!
Får sova inne hos mormor inatt iallafall!

Vi fikade lite förut och så laddade jag, min kusin och mina bröder ner gamla spel vi hade när vi var mindre cx
Men denna dagen har varit helt okej iallafall!

Imorgon kaaaanske jag gör en halloweensminkning (om jag orkar cx)

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards