SAGiE

Alla inlägg under september 2016

Av Saga - 18 september 2016 20:29

Helluuh, jag hittade appen Mystic Messenger igår och har konstant väntat på att få meddelanden osv därifrån efter det.
Det är bara... Kul av någon anledning?

Jag är helt frusen och jättetrött men jag vet inte ens varför...
Imorgon hoppas jag på att ha lite energi och motivation till att ta tag i mitt liv.

Har jag tur så kommer jag ta tag i att beställa lite saker imorgon.
Vem vet, jag kanske beställer den där black butler kjolen?
För den är så fiiiiin \^-^/

Av Saga - 17 september 2016 20:46

Helluuh, jag hittade en så otroligt fin kjol jag bara måste köpa.
Det är med några karaktärer från black butler och den är så fiiin <3
Egentligen behöver jag lägga pengar på annat med... Black butleeeeer T_T

Det är ju ichicon snart och jag kommer förmodligen gå på det...
Jag kan ändå inte hinna få en cosplay jag tänkte ha där i tid så varför inte vänta och beställa denna först?
Aja, jag ska fundera lite på det!
Men som sagt så är den
otroligt fin! *-*

Av Saga - 15 september 2016 18:43

Helluuh, idag var jag tillbaka i skolan och hade huvudvärk hela dagen.
Men mådde lite bättre och fick veta när jag väl var där att vi hade skolfoto så aja xD

Jag testade mitt nya läppstift från nyx idag och det var jättefint!
Har fått en hel del komplimanger för det också \^-^/

Efter skolan gick jag och köpte glass och mjölk då vi ska göra våfflor idag!
Och imorgon kommer jag antingen åka hem till familjen eller stanna på Öland när ändå mamma är här.
Får försöka filma en video också cx

Av Saga - 14 september 2016 18:29

Helluuh, det slutade med att jag stannade hemma från skolan idag men imorgon ska jag tillbaka!
Har verkligen mått skit idag både fysiskt och psykiskt men hoppas det är bättre imorgon.

Jag tänkte att jag skulle testa mitt mörklila flytande läppstift från Nyx då!
Har inte riktigt fått något tillfälle för det än cx

Av Saga - 13 september 2016 22:09

Denna dagen har varit jättekonstig. Eller ja, inte själva dagen men mitt mående.
Jag vaknade och mådde bra, fick panikångest utan anledning i skolan, kom hem, mådde bra 1 timme, fick ångest på nytt
och sen började jag känna mig sjuk istället.

Jag har spelat gitarr, sjungit och läst manga efter det för att försöka må lite bättre.
Om jag blir sjuk nu igen vet jag inte ens vad jag gör...

Av Saga - 12 september 2016 16:01

Helluuh, jag är helt slut och vet inte ens varför? Men jag ska gå en liten runda med Ninja, lyssna på musik och kanske gå på lite Pokémonjakt!
Skulle vilja filma en video men har verkligen inga videoidéer ;-;

Jag flätade min mörklila peruk idag och tyckte den passade helt okej i det!
Hade inte ens tänkt ha på mig den imorse men sen slutade det med att jag hade det ändå cx

Men ja, jag ska försöka få lite energi och bli lite gladare så vi får hoppas detta slutar bra!

Av Saga - 11 september 2016 21:02

Helluuh, jag har inte mått så bra idag så jag har läst manga nästan hela dagen istället för att göra något annat.
Mormor har fått feber så jag får ta hand om henne nu!
Jag hoppas hon mår bättre snart!

Imorgon får jag försöka piggna till lite, igår var jag någorlunda glad men innan det var de senaste 3 dagarna (plus idag) väldigt jobbiga.
Har nästan konstant haft ångest.
Förhoppningvis går det över!

Helgen har gått lite för fort... Jag hade behövt vila lite mer men ja. Nu blev det såhär!

Av Saga - 10 september 2016 20:18

Helluuh, idag var jag på Kalmar Pride och det var min första Prideparad!
Vi var inte med speciellt länge eftersom vi skulle träffa Jasmine
men det var kul den stunden vi var med ^^

Jag var lolita idag och det var så sjukt mycket folk som kom fram, gav komplimanger och tog bilder på/med mig.
Har nog tagit bilder med minst 70 personer idag!
Sen ville någon kyssa mig också men där gick min gräns så jag fick säga ifrån!

Jag har iallafall haft en jättebra dag och imorgon vill jag mest sova, kanske blir att jag filmar och redigerar en video också!
Vem vet? ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards