SAGiE

Alla inlägg under september 2016

Av Saga - 8 september 2016 20:40

Helluuh, idag har vi haft klassens dag och gått på konstmuseum osv och vi som går musik fick även gå till Unik och kolla runt!
Jag har ju varit där och sett uredai, NANDA?! och pointless sympathy
så tänkte hela tiden på allt därifrån!

Det ska vara Kalmar Pride nu ju och jag är supertaggad!
Har aldrig varit på någon Prideparad eller liknande förut men har alltid velat!

Gammal bild från fairycon cx

Av Saga - 7 september 2016 09:24

Helluuh, idag är jag extremt trött, har ångest och skulle ha idrott.
Taxin var jättesen och jag kunde inte ta mig till idrotten så fick sätta mig i ett vilorum!
Jag försöker lugna mig lite nu och förhoppningsvis piggnar jag till!

Igår gjorde jag en sminkvideo som ligger uppe på youtube nu!
Kan lägga upp den här senare!
Annars heter min kanal Sagie Chan cx

Av Saga - 5 september 2016 20:22

Helluuh, är helt slut efter dagen men har ändå knappt gjort något!
Jag har handlat åt mormor och fixat te till henne eftersom hon är sjuk, och sen har jag mest vilat...
Har dessutom bara haft 2 lektioner!

Mamma kom med min kamera förut så kanske filmar en video innan skolan imorgon!
Har ändå sovmorgon cx

Jag får lära mig använda IMovie nu för är inte alls van vid det!
Men det är nog inte så svårt när jag väl fattat cx

Av Saga - 4 september 2016 17:08

Denna låten från Animen Nana är så fin, förhoppningvis kommer jag göra en cover på den någon gång!
Egentligen så älskar jag alla låtar från Nana!
Speciellt dem med black stones men trapnest är också bra! (Anledningen till att jag skriver animens bandnamn är för jag glömt efternamnen på röstskådespelarna)

Ville mest bara dela med mig av det!

Ha en fortsatt bra dag ^^

Av Saga - 4 september 2016 16:22

Helluuh, Har precis kommit tillbaka till Öland och är hur trött som helst.
Jag glömde min kamera och hade tänkt filma och redigera en video idag så nu får jag vänta till imorgon :c
Kan inte ens med iMovie så måste testa mig fram lite men har inga videos att testa på eftersom allt är hemma :c

Men imorgon får vi se hur det går med det!
Förhoppningvis får jag ihop något cx

Kan ni ge lite nya videotips? Har verkligen inga idéer ;-;

Av Saga - 1 september 2016 17:11

Helluuh, idag åkte jag till skolan och jag känner att jag mår lite bättre nu.
Jag lyckades dock gå vilse förut och kom 50 minuter för sent till lektionen (förvånade?)
Men allt löste sig tillslut!

Imorgon får jag min skoldator och jag ser fram emot att t.ex hålla på med musik i den!
Kände mig nästan lite utanför idag när jag var den enda i klassen som inte fått min xD

Jag tänkte filma en video i helgen om jag inte glömmer det!
Hoppas ni kommer tycka om den ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards