SAGiE

Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Saga - 3 augusti 2016 22:41

Helluuh, blev så chockad förut! Jag satt i ett hörn och försökte torka efter regnet förut och plötligt sa Evelina "SAGA KOLLA, SAIENTI ÄR HÄR"
Blev jätteglad och tog en bild med henne och Sam!

Har följt båda jättelänge och dem är så otroligt fina!
Medan jag själv kom där utan linser, söndriga lösögonfransar och smått utsmetat smink xD

Blev iallafall jätteglad när vi träffade dem! \^-^/

Av Saga - 3 augusti 2016 14:32

Helluuh, vi har precis varit i 3 butiker och shoppat lite!
Vi var inne på shock, kawaii shop och rainbow island och jag köpte några nya saker!
Det blev mindre än förväntat men det var för Evelina stressade mig.

Vi tog en liten fika och sen gick vi tillbaka till Liseberg och åkte Helix!
Så nu ska vi äta och sen åker vi något annat!
Det är supermysigt här iallafall och hittills är jag jättenöjd \^-^/

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards