SAGiE

Alla inlägg under april 2016

Av Saga - 7 april 2016 21:33

Alltså, mitt mående blir bara sämre och sämre så efter jag varit på tävlingen
i helgen (som jag inte har energin till egentligen) ska jag till mormor
och vara föe några dagar igen!

Jag mår så himla dåligt just nu och vill bara typ lägga mig ner och dö...
Vi får hoppas det blir bättre snart...

Förresten så tog jag blodprov idag för för en gångs skull gick det bra och
på flesta försöket!
I vanliga fall får dem sticka typ 6 gånger och det går fortfarande inte!

Av Saga - 6 april 2016 22:19

Helluuh, dagen har typ bara varit hemsk, så mycket ångerst och hemska tankar...
Men jag klarade hela skoldagen!
Hade dock puffkrig med Kenny och skrev lite med Vicc!
Annars har jag typ bara velat lägga mig ner och dö...

Sen är jag så sjukt trött, så ska försöka sova direkt!

Av Saga - 5 april 2016 21:43

Helluuh, den här dagen har varit så konstig, jag har somnat på typ alls
mina lektioner, varit helt förvirrad, varierat mellan att vara
jätteglad tillsammans med mina
vänner och jätteledsen pga. ångest.
Men jag klarade igneom dagen och ska försöka gå till skolan varje dag nu, mår
jag för dåligt så får jag gå hem!

Jag hade även sånglektion efter skolan och sjöng i en liiiite för hög tonart så nu har
jag ont i halsen xD
Men det gick ändå ganska bra!

Jag hittade Vicc på snapchat också så skrev lite till honom men mitt internet
var jättesegt och jag är dålig i att hålla igång konversationer men
jag ska försöka på nytt när jag
inte är så trött och har så dåligt internet x)

Av Saga - 5 april 2016 06:08

Helluuh, har inte uppdaterat riktigt om fairycon men det var så himla underbart.
Uredai var grymma, jag träffade helt underbara människor och hade jättekul!
Vi hängde lite med YORU andra dagen, vi träffade även Meiko och satt uppe
hela natten mellan lördagen
till söndagen med Vicc!

Jag fick även träffa Jasmine som jag varit för blyg för att prata med innan!
Sen är jag stolt över att jag vågat prata med folk trots min socialfobi!

Jag var så lycklig hela helgen och hoppas nästa år blir lika fantastiskt! <3

~

Av Saga - 3 april 2016 21:15

Av Saga - 2 april 2016 19:12

Helluuh, förlåt för ingen uppdatering igår, men jag var upptagen nästan hela dagen.
Men vill bara göra ett snabbt inlägg och nämna att Uredai var grymma
precis som förra året och YORU är typ en av de underbaraste människorna
jag någonsin träffat!
Vi gick runt med honom en hel del idag och pratade och jag var så glad
över att få träffa honom igen!

Idag träffade jag dessutom Meiko från the neverdies och som jag nämt tidigare
är the neverdies typ mitt liv, det är lmitt absoluta favoritband
och jag bara älskar dem!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards