SAGiE

Alla inlägg under april 2016

Av Saga - 18 april 2016 21:41

Helluuh, imorgon ska jag på audition till gymnasiet och jag är jättenervös, det känns som att jag kommer misslyckas totalt och bara skämma ut mig!
Men man får hoppas att det går bra!
Jag tror att jag övat in rätt saker xD

Annars så har vi skypat med Vicc halva dagen och jag känner att vi tar upp all hans tid x)
Men han är iallafall rolig att prata med ^^

Av Saga - 17 april 2016 09:30

Helluuh, idag är det exakt 2 år sedan jag var på vårskrik och var lyckligare än någonsin!
Jag saknar det så extremt mycket och önskar jag kunde resa tillbaka i tiden och se kerbera
och the neverdies igen!

Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv och jag blir så glad av att tänka
tillbaka på det.

Av Saga - 15 april 2016 19:08

Helluuh, jag är så extremt nöjd med gårdagen! Musikalen var jättebra och det blev
väldigt många skratt!
Det var jätteunderhållande och sååå värt pengarna!
Hade jag vetat tidigare att det var idag i Växjö också (det håller på just nu) skulle
jag faktiskt köpt biljetter tills idag med för det var helt underbart

Men ja, nu får jag se fram emot Keios-festivalen som är i sommar!
Att få se 5 av sina favoritband och en av sina favoritartister samma dag
är ju inte så dumt c;

Av Saga - 13 april 2016 22:52

Helluuh, förlåt för lite dålig uppdatering men har varit på Öland och pluggat och typ glömt
bort allt annat xD
Imorgon ska jag till Kalmar på Snövitmusikalen med Evelina efter skolan och jag är
så sjukt taggad!

Så då får jag se Yohio igen vilket jag även kommer göra på keiosfestivalen i sommar
vilket är hans sista Sverigespelning innan
han flyttar till Japan.

Av Saga - 11 april 2016 18:07

Helluuh, jag har varit ute och fotat jättemycket idag och ätit glass med mormor ^^
Resten av tiden har jag suttit och gjort skolarbeten!
Allt känns mycket lugnare här, jag mår verkligen mycket bättre på Öland där jag slipper
pressen och alla hemska elever i skolan.

Jag ska försöka spela in en video imorgon om jag orkar också!
Har ni tips på något? ^^

Av Saga - 10 april 2016 19:42

Helluuh, idag gjorde jag en goth inspirerad sminkning med mina nya lösögonfransar.
Jag ska dock testa att ha ett annat par under nästa gång
jag använder dem!

För övrigt har jag knappt gjort någonting idag, men mamma kom med min väska med
skolarbete och min älskade gitarr så jag har pluggat och
spelat gitarr en del!

Egentligen skulle jag varit på tävling igår men pga. mitt mående fick jag tillslut stanna
hemma och jag trodde dem andra skulle vara jättearga men
dem förstod mig och skickade
jättefina meddelanden till mig <3

Av Saga - 9 april 2016 21:21

Av Saga - 8 april 2016 19:02

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards