SAGiE

Alla inlägg under februari 2016

~

Av Saga - 21 februari 2016 21:25

Helluuuh, det är ju sportlov nu men imorgon ska jag till skolan då jag ligger efter
jättemycket efter att ha varit sjuk i 3 veckor.
Så jag ska göra ett prov jag missat också, så det blir att plugga en hel del nu!

Jag ska även läsa om Mellody Looh flykten, uppföljaren är beställd
och kommer nu i veckan ^^

Av Saga - 20 februari 2016 18:59

Helluuh, under hela dagen har jag haft extrem huvudvärk och varit väldigt trött,
men jag får vänja mig då jag kommer behöva ta hand om
valparna nu när dem är här.
Den lilla valpen hade ätit lite under natten och vi fick i honom lite idag och den
stora äter jättemycket.

Jag ska snart fixa Zlatans bur, Malte har slutat ta hans om henne så nu bor
hon i mitt rum.
Hoppas ni alla haft en bra dag!

~

Av Saga - 19 februari 2016 23:15

Helluuh, idag kom valparna hit och jag kommer skriva lite om hur det går under
veckan dem bor här!
Det känns skönt att ha Narnia hemma igen också! ^^

Uppdateringen har vart lite sådär senaste dagarna men det är för jag inte mått
så bra men det kommer bli bättre nu!

Av Saga - 18 februari 2016 20:25

Helluuh, efter att ha haft magsjuka (jag blir ju aldrig frisk :c ) så ska jag tillbaka
till skolan imorgon!
Dessutom kommer Narnia och valparna imorgon!
Det ser jag fram emot jättemycket!

Jag mådde bättre under dagen så jag gick på min gitarrlektion förut och efteråt
träffade jag min gamla sånglektionslärare!
Så det var lite kul!

Nu efteråt har jag bara suttit och ritat, jag håller på att rita av Nana Osaki från NANA!
Det går lite sådär men det kommer en bild när jag är klar!

Av Saga - 17 februari 2016 21:25

Helluuh, nu har jag ÄNTLIGEN beställt klänningen jag ville köpa och även en
tröja där det står Meow!
Ser fram emot att få hem dem!

Idag var jag inte i skolan för jag spydde både igår och imorse...
Men ja, jag hoppas jag kan gå till skolan imorgon!
Jag har varit hemma alldeles för mycket...

Av Saga - 16 februari 2016 21:11

Helluuh, mådde bättre idag och gick till skolan igen!
Det kändes jätteskönt att få träffa mina vänner igen, blev dock lite yr och
fick även en panikångestattack, men jag lugnade ner mig.

På fredag kommer valparna hit och då kommer jag fota och uppdatera om hur det går!
Hoppas den lilla börjar äta mer och överlever!
Just nu får den typ tvångsmatas...

Av Saga - 15 februari 2016 17:42

Helluuh, idag gick jag till doktorn och ja, hon misstänkte att det bara var influensa.
Men hon var väldigt otrevlig mot mig...
Jag skulle ta blodprov också och som tur var så var det bara i fingret!
Men hon som tog blodprov var mycket trevligare!

Vi fick vänta 2,5 timme innan vi kunde träffa en doktor först, så när vi kom till bilen var det en parkeringsvakt som precis skrivit klart en böterlapp.
Men han var jättesnäll och strök den när vi kom fram efter att pappa sa var
vi hade varit osv.

Känner mig smått piggare idag, jag får försöka ta mig till skolan imorgon och
träffa mina vänner!

Av Saga - 14 februari 2016 18:32

Helluuh, mår egentligen hemskt, har feber och är så yr att jag nästan svimmar.
Så jag ska kanske till en doktor imorgon eftersom det blir
värre för varje dag...

Men jag hade tänkt göra massor med inlägg idag, men ja, det gick ju inte så bra...
Hoppas ni haft en bra dag antingen själva, med familjen eller någon
annan ni tycker om!

Eftersom jag är singel blev jag ihop med mig själv <33333

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards