SAGiE

Alla inlägg den 25 december 2014

Av Saga - 25 december 2014 23:59

Såg precis the fault in our stars, började gråta
och grät konstant sista halvtimmen!
Riktigt fin film, den tar sig verkligen in i hjärtat.
Mina knän är helt svullna,
speciellt det högra, fast det problemet har jag haft i flera
år men har nog aldrig haft såhär ont förut.

Nu ska jag kolla på inuyasha med ostbågar och
sen fortsätta på en låt jag började skriva på för
ett tag sen (texten och melodin är klar men vill få med typ
något plock och kanske något litet som får fram låtens betydelse)

Random bilen det är på min bästis Alicia, tog
bilden när jag firade jul med henne ^^

Av Saga - 25 december 2014 12:58

Här kommer dagens outfit! Fick kläderna igår!

Ska snart åka till farmor och farfar och fira jul
med dem!

Jag kommer filma en "mina julklappar"
video imorgon!

Spetsshorta: Bikbok
Linne: (Vet Inte)
Shorts: Bikbok
Strumpbyxor: Tradera

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards