SAGiE

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Saga - 9 december 2014 21:58

Idag kom linserna och imorgon köper jag linsvätska
och testar dem på torsdag kväll :3
Efter att ha använt dem några gånger så kommer
en Review!
Jag längtar redan <3

Lolitaklänningen kom igår och jag älskar den! Den är finare i verkligeten!
Jag glömde min iPad i skolan och bilderna jag tog i den finns i den
så dem kommer upp imorgon (+bättre bilder i helgen då
ljuset i mitt rum inte är bra på kvällar)

I helgen ska jag och mamma hitta på något kul
ihop!
Typ kanske gå på bio, shoppa, fika osv.
Nästa helg kanske jag ska till Alicia!

Jag hittade nyligen en blogg (efter att ha följt
bloggarens youtube ganska länge)
Bloggen heter chelita.blogg.se och
hennes hår är mitt drömhår!
Jag älskar hennes stil och tycker hon
förtjänar fler läsare och tittare.
På youtube heter hon Nathalie wehlin
och på instagram nattiswehlin

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Skapa flashcards