SAGiE

Alla inlägg under november 2014

Av Saga - 10 november 2014 18:29

Min Review jag skulle göra på min isadora undercover faceprimer
förra veckan insåg jag först nu att den aldrig
kom upp på bloggen.
Får se om jag orkar skriva om den ikväll.

Av Saga - 9 november 2014 18:18

Köpte dessa i fredags efter skolan.
Dem förr gav en naturlig dockaktig look, medans
dessa är lite mer dramatiska.

Men en sak är säker... Jag älskar dem!

Av Saga - 9 november 2014 14:31

Idag ska jag filma en haul xD
Teamet blev klart idag!
Jag ska in i duschen och sen börja filma!

Av Saga - 5 november 2014 14:43

Hej! Som rubriken lyder, har ni tips på videos jag
kan göra?

Någon speciell sminkning eller någon annan video ni önskar?

Och om ni inte sett min kanal så kan ni kolla in den.
Någon här kanske blir min första prenumerant xD

Youtubekanalen heter MHL by SAGiE

Av Saga - 3 november 2014 16:46

Mamma ville att jag skumme beställa från Europa för att
inte råka ut för tull.

Jag hittade ett par linser på cirkellinser.net som jag
funderar på att beställa.

Pappa har också godkänt nu även om han sagt nej förut :3

Så vi kanske beställer dem sen ^^

Av Saga - 2 november 2014 22:29

Imorgon ska jag och mamma kolla på ett par
linser som jag vill beställa från lensvillage.com.

Dem jag vill köpa heter "3D bat blue"
Om hon säger ja så blir det
mina första cirkellinser :3

Jag har även 2 prov imorgon.
Jag ska köra sista plugget för
idag nu och sen sova och stiga upp tidigare imorgon
för att plugga!

Jag kommer även göra en Review imorgon
på min ansiktsprimer jag köpte i fredags.
Det är isadoras "undercover face primer"


Om mamma går med på att jag får köpa linserna
så kommer jag göra en Review på dem också c:

Av Saga - 1 november 2014 17:00

Fransarna var hur fina som helst och ger en "dockaktig" look.
Blev inte bästa bilderna men jag kommer helt
klart att lägga upp fler!

Eftersom dem är lite tjockare än mina andra lösögonfransar
Så var dem liiite svårare
att få på sig.

Men jag lyckades ganska fort!

Limmet som följer med är INTE så bra!
Det funkar men jag rekomenderar att
man köper ett annat.

Mitt eyelure lim gick sönder så innan jag köpt nytt
får jag använda detta.

Av Saga - 1 november 2014 11:49

Fick mina glasögon igår också!

Här är en bild från snapchat ^^

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards