SAGiE

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Saga - 1 november 2014 17:00

Fransarna var hur fina som helst och ger en "dockaktig" look.
Blev inte bästa bilderna men jag kommer helt
klart att lägga upp fler!

Eftersom dem är lite tjockare än mina andra lösögonfransar
Så var dem liiite svårare
att få på sig.

Men jag lyckades ganska fort!

Limmet som följer med är INTE så bra!
Det funkar men jag rekomenderar att
man köper ett annat.

Mitt eyelure lim gick sönder så innan jag köpt nytt
får jag använda detta.

Av Saga - 1 november 2014 11:49

Fick mina glasögon igår också!

Här är en bild från snapchat ^^

Av Saga - 1 november 2014 11:43

Hanna fick åka hem på kvällen så det blev ingen övernattning :/
Halloweenfesten var jättekul!

Idag ska jag filma en video ^^

Jag köpte nya lösögonfransar, en primer och ett vax igår som jag skulle göra sår av.

Men misslyckades haha ^^

Idag ska jag testa lösögonfransarna
och primern!

Bild återkommer och samma sak med reviewer!

Presentation


Välkommen till min blogg! ^^

Ställ gärna lite frågor ^^

46 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se för videos?
 Sminkvideos!
 Outfitvideos!
 Storytimes!
 Vloggar
 ''Testar'' videos

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Statistik

Mina sociala medier!

 

Youtube: Sagie

Instagram: Saagiiee

Twitter: Sagiiee

Snapchat: sagiekrueger 


Ovido - Quiz & Flashcards